بیانی: استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم چیزی برای قهرمانی کم ندارد، گفت: برد برابر ذوب آهن اصفهان 6 امتیازی بود، چرا که اهمیت زیادی داشت.

بیانی: استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: در شرایطی که تماشاگران نبودند و مصدومان نیز هنوز بهبودی کامل را بدست نیاورده اند، دریافت این سه امتیاز اهمیت زیادی داشت. بازی با ذوب آهن 6 امتیاز داشت، چون خیلی مهم بود که استقلال در کورس قهرمانی بماند. خدا را شکر که این رخ داد و استقلال در جدول باقی ماند.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر توضیح داد: استقلال شرایط خوبی دارد و اگر مصدومان برگردند، شرایط بهتر از این می گردد. این استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد. تنها مشکل استقلال نبود همه بازیکنان است و کار را برای کادر فنی سخت می نماید. اگر فرشید اسماعیلی آماده گردد، خط هافبک فوق العاده ای در کنار علی کریمی و مسعود ریگی خواهیم داشت. شیخ دیاباته نیز برسد، تیم خوبی در خطوط مختلف داریم، اما تنها مسئله این است که استقلال نباید مفت امتیاز از دست بدهد. بازیکنان باید بدانند که مساوی برابر با باخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید به فرایند پیروزی هایش ادامه دهد. خوشبختانه بازیکنان اعتماد به نفس لازم را دارند، اما باید مراقب آنها بود، چون جوان هستند. استراماچونی پایه خوبی برای استقلال طرح ریزی کرد و امروز هم می بینیم که کادر فنی از همان سیستم سرمربی ایتالیایی استفاده می نماید. هواداران نیز راضی هستند، چون می دانند تیم شان خوب بازی می نماید.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72244

به "بیانی: استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید