تیم فوتسال آرش قهرمان لیگ برتر فوتسال قم شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پرونده رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان قم شامگاه دوشنبه بسته شد و تیم فوتسال آرش پیروز شد با پیروزی در آخرین دیدار خود جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان قم را بالای سر ببرد.

تیم فوتسال آرش قهرمان لیگ برتر فوتسال قم شد

آرش در سالن شهید حیدریان در حالی برابر ذاکر نهاده شد که برای قهرمانی باید در این بازی پیروز می شد و کار زمانی برای این تیم پیچیده شد که ذاکر در نیمه نخست به گل رسید اما بازگشت آرش به بازی و کامبک این تیم سبب شد شاگردان محمد قاسمی با فزونی 3 بر یک قهرمان لیگ شوند.

تیم فیزیوتراپی ابوریحان، نزدیک ترین تعقیب کننده آرش در دیدار برابر تیم شهید رئیس کرمی به سختی 3 بر 2 پیروز شد اما این پیروزی با برد آرش برابر ذاکر، برنامه ابوریحان برای قهرمانی را بی اثر کرد تا تیم ابو ریحان با نایب قهرمانی لیگ برتر 97 را به انتها برساند.

در این مسابقات تیم ابوریحان که تا دقایق انتهای 2 بر یک از تیم دونده شهید رئیس کرمی عقب بود جبران مافات کرد و گل پیروزی بخش این تیم در فاصله 18 صدم ثانیه به انتها از روی نقطه پنالتی برای تیم فیزیوتراپی ابوریحان به دست آمد. بدین ترتیب ابوریحان در انتها فصل با یک امتیاز کمتر از آرش به دومی بسنده کرد.

تیم فوتسال مقاومت که در اولین دیدار از هفته انتهای 4 بر 2 تیم سقوط نموده یاقوت را شکست داده بود با 30 امتیاز و در فاصله 3 امتیازی آرش و 2 امتیازی ابو ریحان به مقام سوم لیگ برتر رسید و تیم ذاکر با شکست برابر آرش با 17 امتیاز در کمرکش جدول لیگ ایستاد و چهارم شد.

در جدال برای بقا، تیم الماس شهر توانست 9 بر 4 پاس را شکست دهد و این تیم را دست در دست یاقوت به دسته اول بفرستد. الماس شهر با وجود این که در بخش اعظم لیگ برتر فانوس به دست بود در هفته های انتهای عاقبت به خیر شد و در لیگ برتر باقی ماند البته فاصله پاس و الماس شهر برای بقا و سقوط تنها تفاضل گل بود زیرا دو تیم در امتیاز 14 مساوی بودند.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13706

به "تیم فوتسال آرش قهرمان لیگ برتر فوتسال قم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال آرش قهرمان لیگ برتر فوتسال قم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید