دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر نیرو دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی را برای اجرا به شرکت های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) این وزارتخانه ابلاغ کرد.

دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو برای اجرا در شرکت های مادرتخصصی، ساتبا و موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت­ های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) پس از تصویب در مجامع عمومی آن ها ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش، این دستورالعمل با توجه به نقش صنعت آب و برق به عنوان یک صنعت زیربنایی در توسعه کشور و اهمیت عنصر مدیریت در توسعه یافتگی سازمان­ ها و به منظور بهره­ مندی از ظرفیت­ های ارزشمند مدیریتی کشور، شایسته­ گزینی و ایجاد فرصت­ های برابر برای انتخاب افراد توانمند و علاقه ­­مند به ایفای نقش مؤثر در مدیریت صنعت آب و برق تدوین و ابلاغ شده است.

اردکانیان در متن ابلاغیه این دستورالعمل خطاب به شرکت های زیرمجموعه تاکید نموده است: میزان و کیفیت اجرای این دستورالعمل به عنوان یکی از اساسی ­ترین معیار های ارزیابی سالیانه لحاظ خواهد شد.

این گزارش حاکی است، اجرای فرایند مذکور در وزارت نیرو و سازمان­ ها، مؤسسات و شرکت­ های تابعه و وابسته به عنوان راهبرد اصلی انتخاب مدیران محسوب شده و بنابراین، علاوه بر موارد تصریح شده می­ تواند به تمامی پست های مدیریتی تعمیم یابد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95371

به "دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید