رئیس مجلس ملی ونزوئلا از برگزاری گردهمایی ضد دولتی اطلاع داد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، خوآن گوآیدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و از رهبران اپوزیسیون در واکنش به مراسم تحلیف و شروع دومین دور ریاست جمهوری نیکلاس مادورو در این کشور آمریکای لاتین، بیان کرد که اپوزیسیون ونزوئلا برای تصمیم گیری و معین اقدامات بعدی خود یک گردهمایی عمومی برگزار خواهد نمود.

رئیس مجلس ملی ونزوئلا از برگزاری گردهمایی ضد دولتی اطلاع داد

گوآیدو در یک پیغام توئیتری با اشاره به اینکه این گردهمایی اواخر روز آدینه برگزار خواهد شد، نوشت: ما برای مشخص راهی جهت بازگشت به جهت قانون اساسی یک گردهمایی عمومی در مقابل دفتر سازمان ملل و با حضور بخشهای مختلف کشور برگزار خواهیم کرد.

این قانونگذار در ادامه مدعی شد که مجلس ملی ونزوئلا به دلیل تخریب کامل چارچوب قانون اساسی ونزوئلا متعاقب مراسم تحلیف مادورو، کار بر روی یک وضعیت فوق العاده را شروع نموده است.

لازم به ذکر است نیکلاس مادورو که روز پنج شنبه دهم ژانویه طبق برنامه ریزی قبلی و در مراسمی در دادگاه عالی کاراکاس برای شروع دومین دور ریاست جمهوری خود سوگند یاد کرد، در یک سخنرانی از اتحادیه اروپا انتقاد و واشنگتن را متهم کرد که علیه کشور بحران زده وی یک جنگ جهانی امپریالیستی به راه انداخته است.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10123

به "رئیس مجلس ملی ونزوئلا از برگزاری گردهمایی ضد دولتی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس ملی ونزوئلا از برگزاری گردهمایی ضد دولتی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید