سونیک به سرزمین چشم تنگ ها بازگشت ، آشتی هالیوود با چین

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سونیک خارپشت محصول پارامونت پیکچرز بالاخره از روز سی ویکم جولای (10 مرداد) روی پرده های عظیم در چین به نمایش می آید.

سونیک به سرزمین چشم تنگ ها بازگشت ، آشتی هالیوود با چین

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، سونیک خارپشت با اکران در چین در دومین هفته کاری سینما هایی که تازه بازگشایی شده اند، تبدیل به پروژه اصلی این سینما ها می گردد.

این فیلم برای جذب توجه مخاطبان با 2 عنوان انیمیشن دیگر رقابت می نماید که حالا قرار است در همان تاریخ روی پرده بروند: اکران دوباره فیلم انیمیشن سال 2014 دیزنی بیگ هیرو 6 که در سال 2015 در سینما های چین 83.8 میلیون دلار فروخت و یک انیمیشن چینی جدید به نام آقای میائو.

فیلم سونیک خارپشت ابتدا قرار بود روز بیست وهشتم فوریه (9 اسفند سال پیش) در چین پیش نمایش بگردد که 2 هفته با تاریخ اکرانش در ایالات متحده فاصله داشت. این فیلم 146 میلیون دلار در آمریکا فروخت. پیروز ترین فروش خارجی فیلم تا به حال در بریتانیا رقم خورده که 24 میلیون دلار فروخته و بعد از آن توانست در فرانسه 17 میلیون دلار فروش داشته باشد.

این فیلم از جمله حدود نیم دو جین عنوان آمریکایی خواهد بود که در چین پخش می شوند تا به بازگشت دوباره توجه مخاطبان به سینما ها یاری نمایند. بیشتر این فیلم ها از جمله انیمیشن کوکو و در جستجوی خوشحالی با نقش آفرینی ویل اسمیت، از میان عناوین خانوادگی انتخاب شده اند.

زوتوپیا محصول دیزنی هم قرار است از همین آدینه بیست وچهارم جولای (3 مرداد) به اکران در آید. این فیلم در سال 2016 حدود 236 میلیون دلار در چین فروخت و سی ودومین فیلم پرفروش تاریخ این کشور است.

تا اینجا تایید شده که فیلم روزی زیبا در محله با نقش آفرینی تام هنکس و نسخه های سه بعدی و چهار بعدی هری پاتر و سنگ جادو هم در چین اکران می شوند، اما هنوز تاریخ رسمی آن ها اعلام نشده است. این دو فیلم قرار بود به ترتیب اوایل ژانویه و مارس در چین پخش شوند.

سینما های چین از اواخر ژانویه بسته بوده اند و این به معنای نابودی اقتصادی برای بسیاری از آن ها بوده است. سینما ها در مناطق با ریسک پایین کروناویروس از دوشنبه دوباره افتتاح شدند، اما هنوز معین نیست فروش بلیت با چه سرعتی رشد می نماید. تعدادی از بلاک باستر های چینی تاریخ اکران خود را تا زمان قدرتمندتر شدن بازار فیلم، معوق نموده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101712

به "سونیک به سرزمین چشم تنگ ها بازگشت ، آشتی هالیوود با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونیک به سرزمین چشم تنگ ها بازگشت ، آشتی هالیوود با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید