شکست مدافع عنوان قهرمانی NBA در شب مصدومیت ستاره

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - گلدن استیت در شبی که ستاره خود کوین دورانت را در جریان مسابقه از دست داد برابر فینیکس باخت.

شکست مدافع عنوان قهرمانی NBA در شب مصدومیت ستاره

به گزارش خبرنگاران، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز دوشنبه با شش مسابقه ادامه پیدا کرد که صدرنشین های هر دو کنفرانس شرق و غرب برابر حریفان خود مغلوب شدند. گلدن استیت برابر فینیکس باخت و سن آنتونیو نیز ترمز میلواکی را کشید.

در کنار باخت برابر فینیکس، مصدومیت دورانت نیز باعث نگرانی طرفداران گلدن استیت شد. ستاره این فصل گلدن استیت در جریان مسابقه با پیچیدگی مچ پا روبرو شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. گلدن استیت در این مسابقه 115 بر 111 مغلوب حریفش شد.

کلی تامسون 28 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن گلدن استیت نام گرفت. استفان کری نیز 18 امتیاز، 7 ریباند و 8 پاس منجربه گل داشت. دورانت هم قبل از خروج از مسابقه 25 امتیاز کسب نموده بود. برای فینیکس سانز نیز دوین بوکر 37 امتیاز، 8 ریباند و 11 پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن میدان نام گرفت.

میلواکی صدرنشین کنفرانس شرق نیز دیگر صدرنشین بازنده بود که در مصاف با سن آنتونیو 121 بر 114 تن به شکست داد. برای سن آنتونیو لامارکوس آلدریج نقش یک ستاره را بازی کرد و 29 امتیاز و 15 ریباند ثبت کرد.

هیوستون و دالاس نیز رقابت بسیار نزدیکی داشتند که در سرانجام هیوستون توانست 94 بر 93 به رجحان برسد. در شبی که جیمز هاردن و کریس پائول کم فروغ بودند کلینت کاپلا با 17 امتیاز و 11 ریباند ستاره این تیم نام گرفت. جیمز هاردن هم 20 امتیاز داشت و کریس پائول نیز تنها 9 امتیاز ثبت کرد. برای دالاس هم مثل دیدارهای قبل لوکا دونیچ جوان درخشید و کارش را با 19 امتیاز و 15 ریباند به سرانجام رساند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

نیواورلانز 116 - آتلانتا 128

اورلاندو 97 - ممفیس 105

نیویورک 92 - مینه سوتا 103

ورزشی**ع-ح**2024

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15467

به "شکست مدافع عنوان قهرمانی NBA در شب مصدومیت ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست مدافع عنوان قهرمانی NBA در شب مصدومیت ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید