عارف: حل مسائل کشور در گرو همدلی و پرهیز از غوغاسالاری است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه تصمیم سازان باید در مدیریت و برطرف مسائل به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد نمایند، گفت: حل مسائل کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، حاکمیت عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حرکتهای نمایشی است

عارف: حل مسائل کشور در گرو همدلی و پرهیز از غوغاسالاری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد شمیم (مجمع یزدی تباران)با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این نهاد مردمی گفت: به باور من تنها راه برون رفت از مسایل و معضلات کشور و استان یزد حضور جدی و موثر مردم و تشکلهای مردمی است.

وی اضافه نمود: حل مسائل کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حرکتهای نمایشی است و علی رغم فشارهای زیاد با توجه به اشراف بر عمق و ریشه گرفتاری ها سعی در ادامه همین رویه و پرهیز از روشهای پوپولیستی و عوام فریبانه و ایجاد اعتماد و همگرایی در سطح نخبگان و دلسوزان از میان همه سلایق موجود و علاقه مند کشور و نظام انتظار است.

رئیس فراکسیون امید تاکید نمود: تصمیم سازان باید در مدیریت و برطرف مسائل به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد نمایند و در تصمیمات به نظرات صاحبنظران مستقل و دلسوز رجوع نمایند.

عارف در خصوص سازمان مردم نهاد شمیم نیز گفت: فعالیتهای این موسسه مردم نهاد را رصد می کنم و در برخی جلسات در فرصتهای موجود شرکت نموده ام، خدا را شکر در مدت کمی که از تاسیس این تشکل مردمی می گذرد شاهد کوششهای ارزشمند و هدفمند و تشکیلاتی آن هستم که ضروری است برای بهره مندی موثرتر نمایندگان مرتبط شمیم در شوراهای کلان تصمیم سازی استان نمایندگان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه یزد از مسائل فراوانی از جمله بحران آب رنج می برد، گفت: مشکل آب استان یزد تنها با تدبیر و همت و کوشش همه یزدی ها بخصوص نخبگان و خبرگان یزدی، تفاهم و تعامل با نهادهای ذی ربط و استان های همجوار می تواند حل گردد.

رییس بنیاد امید ایرانیان ضمن اعلام آمادگی همکاری این بنیاد با مجمع یزدی تباران(شمیم)، اضافه نمود: علاقه مندم در جلسات ماهانه این موسسه حاضر شده و از نقطه نظرات مشورتی فرزندان نخبه و دلسوز بهره مند گردم.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7855

به "عارف: حل مسائل کشور در گرو همدلی و پرهیز از غوغاسالاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف: حل مسائل کشور در گرو همدلی و پرهیز از غوغاسالاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید