فوتبال دنیا، هری کین: حالا می توانیم چشم به جام قهرمانی داشته باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - مهاجم تیم فوتبال تاتنهام به انتها یافتن ناکامی طولانی مدت تیم ملی کشورش برای فتح یک تورنمنت بین المللی معتبر خوشبین است.

فوتبال دنیا، هری کین: حالا می توانیم چشم به جام قهرمانی داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال انگلیس با پیروزی 2 بر یک در دیدار خانگی مقابل کرواسی به عنوان صدرنشین گروه و بالاتر از تیم ملی فوتبال اسپانیا به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یافت، مرحله ای که تا الان صعود تیم هایی مانند پرتغال و سوئیس به آن قطعی شده است و از بین تیم های ملی فرانسه و هلند هم یکی دیگر به آنها اضافه می گردد. مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در ماه مارس سال 2019 در پرتغال برگزار می گردد و کاپیتان سه شیر به قهرمانی تیمش در آنجا امیدوار است.

کین گفت: قطعاً این صعود برای ما فرصت خوبی ایجاد نموده است. این یکه نیمه نهایی دیگر است. دو پیروزی خارج از خانه دیگر تا بردن یک جام فاصله داریم. پس هر تیمی که حریف ما گردد، حریف سرسختی خواهد بود. ما در مرحله بعدی باید یک حریف بزرگ دیگر را شکست دهیم اما ما تا همین الان هم نشان داده ایم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

مهاجم تاتنهام ادامه داد: بابت این صعود احساس فوق العاده ای داریم. من قبلاً هم گفتم که هیچ کسی واقعا درک نمی کند که این تورنمنت در آینده چقدر مهم خواهد شد. ضمن اینکه با پیراهن انگلیس شما شاید فرصت های زیادی برای بردن یک تورنمنت نداشته باشید. پس حالا که این فرصت فراهم شده است، باید سعی کنیم از آن نهایت استفاده را ببریم. ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و می خواهیم همه چیز را ببریم. تورنمنت چه جدید باشد چه قدیمی، ما می خواهیم آن را ببریم. این یک فرصت خوب برای قهرمانی با پیراهن انگلیس است و نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6720

به "فوتبال دنیا، هری کین: حالا می توانیم چشم به جام قهرمانی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، هری کین: حالا می توانیم چشم به جام قهرمانی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید