پیروزی آبی ها با بازیکن چاقِ خبرساز، استقلال از جایش تکان نخورد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و پارس جنوبی در استادیوم آزادی برگزار گردید که طی آن شاگردان وینفرد شفر پیروز شدند 2 بر صفر حریف را شکست دهند. عماد میرجوان(11 - گل به خودی) و آیاندا پاتوسی(38) برای استقلال گل زدند.

پیروزی آبی ها با بازیکن چاقِ خبرساز، استقلال از جایش تکان نخورد

در نیمه اول استقلال تیم برتر میدان بود و با عملکرد خوبی که پاتوسی داشت موقعیت های زیادی را روی دروازه مهمان جنوبی خلق کرد که نقش این بازیکن افریقایی در هر دو گل آبی ها پررنگ بود. این بازیکن که با سروصدای زیاد کارت بازی اش را دریافت کرد و اضافه وزن هم دارد و مثل ایسما چاق است، نشان داد استقلالی ها بی جهت اصرار به حضورش در تیم نداشتند.

هر چند استقلال در نیمه اول به دو گل رسید اما وریا غفوری یک ضربه پنالتی را هم از دست داد و رحمان احمدی به زیبایی توانست ضربه این بازیکن خبرساز این روزهای فضای مجازی را مهار کند.

با آغاز نیمه دوم پارس جنوبی قصد داشت حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کند تا نتیجه را به حداقل برساند اما این استقلال بود که اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف را نداد و با حملات خطرناک خود عملا نقشه های حریف را بر باد داد.

در دقیقه 80 پارس جنوبی توانست دروازه استقلال را باز کند اما داور بازیکن تیم زردپوش را در موقعیت آفساید تشخیص داد تا بازی همچنان با بسته ماندن دروازه سیدمهدی رحمتی ادامه پیدا کند.

در دقایق انتهای وینفرد شفر برای اینکه پیروزی را حفظ کند دو مهاجم تازه نفس یعنی ایسما و تبریزی را به میدان فرستاد تا به بازیکنان خط دفاعی حریف اجازه ندهد به خط حمله اضافه شوند.

پارس جنوبی هم با وجود کوشش زیادی که انجام داد نتوانست دروازه استقلال را باز کند تا در نهایت این دیدار با فزونی 2 بر صفر آبی های تهران به انتها برسد. استقلال با این پیروزی 31 امتیازی شد اما همچنان در رده پنجم جدول رده بندی ماند. پارس جنوبی هم با 24 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13118

به "پیروزی آبی ها با بازیکن چاقِ خبرساز، استقلال از جایش تکان نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی آبی ها با بازیکن چاقِ خبرساز، استقلال از جایش تکان نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید